آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

مسافرکوچولو

2ماهگی

1392/12/7 23:42
نویسنده : آیداکوچولو
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من آیدا کوچولو 2ماهه شدم

آیدای 2ماهه

آیدا 2ماهه

آیدای 2ماهه

آیدای 2ماهه

ولالای ژستی 2 ماهگی

لالا2ماهگی

واما امروز من استامینوفن خورده بودم وآماده شده بودم که بریم مرکز بهداشت برای واکسیناسیون وچکاب وخواب آلوده شده بودم

آیدا خوابالو

آیداخوبالو

واما اینجا من واکسن زدم وکلی گریه زاری کردم وحالا دیگه دارم خواب میرم

آیدای عصبانی

واینجا هم دیگه موقع برگشته که باز ژستی خوابیدم

خواب

قدم شده بود 59 سانت ووزنم 5/5کیلو وهمه چیز شکر خدا نرمال بود

بعدش اومدیم خونه ومامانی برام کمپرس سرد گذاشت یه نیم ساعتی خیلی گریه کردم ودیگه نم نم آروم شدم

واما دستبند نیم ستم (عیدیم)که بالاخره رسید

دستبندم

دستبندم

تابعد/بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)