آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

مسافرکوچولو

مرداد🌞🌞🌞

1402/5/31 23:05
نویسنده : آیداکوچولو
156 بازدید
اشتراک گذاری

مرداد با مهمونی دورهمی دوستانه خونه خاله معصوم شروع شد

یه شب با مامانی مدادخودکارای فانتزیم رو آوردیم مرتب کردیم کلکسیونی دارم برای خودم

یه ظهر داغ مردادی و آب‌بازی حسابی تو حیاط با مامانی

یه روز با مامانی رفتیم پارک هم تاب و سرسره بازی هم گردش هم بستنی هم عکس با چترهای رنگی رنگی

و یه ظهر داغ مردادی دیگه و آب‌بازی با بابایی

و هیأت عصر تاسوعا

شب عاشورا با خاله پریسا و پریا رفتیم حسینیه و خیلی خوب بود کلی دوست پیدا کردم و اینقدر بازی کردیم که بی‌هوش شدیم

شب شام غریبان من نذر شیر و شمع دارم شمع و شیر گرفتیم و رفتیم حسینیه، من کلی تو جمع کردن لیوان‌ها کمک کردم و البته بخش عمده‌ش به بازی گذشت

بیشتر از ده‌سانت از موهام رو مامانی کوتاه کرد

یه شب رفتیم خونه پریا اینا و اینقدر موندیم که من و پریا خوابمون برد

یه روز پیک نیک

 و جوجه کباب درست کردن با بابایی

و آرمین رفت 😔و طلا اومد🙂

و من و جوجه‌هام🐥🐥

گردش در هزار پله

و فیلم معجزه‌ی عشق

و اولین کتاب رمانم که مامان از شهرکتاب برام گرفت


سلفی من و ستاره و ستایش

و پایان مرداد ماه با سوگند و ترنم رفتیم سینما فیلم نارگیل 2

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)