آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

مسافرکوچولو

بهار است🌸🌸

1401/2/22 15:02
نویسنده : آیداکوچولو
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام🥰

من و دینا دوستم، آموزش اسکیت رو شروع کردیم و این عکس ها مال اولین جلسه‌ی اسکیتمون هست, خانم کیانا زندکریمی مربی ما هستن و آموزش در فضای باز هست🌹


و تمرین در خونه

و یه روز که رفتم پارک و دوست پیش دبستانیم دیانا رو دیدم

و آیدا دختر کفشدوزکی

یه روز سوگند اومد پیشم و داریم روی تاب کلم می خوریم

و این پونی که اسمش لالا هست و شب‌ها پیش من می‌خوابه

و یه صبح بارونی که آماده شدم برم مدرسه

و من و گلهای یاس حیاط‌

و من و این گربه‌ی ناز

و عید فطر که رفتیم امامزاده هم زیارت هم گردش

من و عزیزجونم❤️❤️

و یک روز قبل از روز معلم روز ۱۱ اردیبهشت هدیه دادیم به خانم یارمحمدی و روز شنبه ۱۷ اردیبهشت هم باز یه روز معلم دیگه خانم رادفر مدیرمون گرفتن

خانم یارمحمدی عزیزم روزت مبارک

سوگند اینا چند روز رفتن مشهد و این دستبند زیبا رو برام آوردن سوغاتی

و این سازه‌ی زیبا و متقارن رو من ساختم به ساخت سازه خیلی علاقه دارم

و یک روز در کافه

من یه حساب سپرده دارم همه‌ی پول هایی که از اول تولدم هدیه گرفتم هست، مامانم برام یه وام خونگی نوشت که قسطش رو با سود سپرده‌ی خودم بدم واین ماه به اسمم دراومد و باهاش ابن دو تا النگو رو خریدم

اولین دور همی ما رفقا و مامانا در سال ۱۴۰۱ خونه دینا اینا

یه روز سوگند از مدرسه اومد پیش ما و دوتایی نهار خوردیم و تا عصر بازی کردیم

و دوچرخه سواری من و بابایی با دوچرخه‌ی جدیدم

و تولد سوگل توی کلاس❤️

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)