آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

مسافرکوچولو

۵۲ماه و ۵ روزگی(جشن نیمه ی شعبان)

1397/2/12 19:52
نویسنده : آیداکوچولو
1,961 بازدید
اشتراک گذاری

من برای ۵۲ ماهگی عکس یادبود ننداختم واین اولین بار بود که ماهگردم عکس نگرفتم روزی بود که از سفربرگشته بودیم و حسابی خسته بودیم در عوض به جاش روز نیمه ی شعبان خوشگل موشگل کردم و عکس گرفتم و رفتم بیرون طبق نذر هرساله شیرینی پخش کردم☺
واما عکس ها

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ماماني گيتا جون و برديا جون
12 اردیبهشت 97 20:21
سلام ماشاا... به دخمل گلم ان شاا... زير سايه ي اقا امام زمان زنده و سالم باشه  
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
12 اردیبهشت 97 20:35
راستي يه سوال من وقتي عكسا رو با ني ني وبلاگ اپلود مي كنم كيفيتش مي ياد پايين ولي در مورد وبلاگ ايدا جون خدا رو شكر اين مشكل وجود نداره شما مي دونيد دليلش چيه
آیداکوچولو
پاسخ
سلام سابقا که مجبور بودم حجم عکسها رو برای آپلود کم کنم کیفیت عکسهای من هم پایین می اومد ولی از زمانی که نی نی وبلاگ این محدودیت رو برداشته دیگه مشکلی نیست
مامان صدرامامان صدرا
12 اردیبهشت 97 22:05
دخمل زیبا رو بغل
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
14 اردیبهشت 97 3:41
اي جووووونم عزيز دلممممم 😍😍😍😍 ماشالله بهش روز ب روز ناز تر از ديروز  
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
15 اردیبهشت 97 14:41
زنده باشه.
مامان نفیسهمامان نفیسه
19 اردیبهشت 97 13:59
چ دختر ناز خوش ژستی!! محبت
مامان نرگسمامان نرگس
25 اردیبهشت 97 20:08
نذرت قبول باشه خوشگلممحبت واقعا هم خوشگل موشگل شده آیدا جونی
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 خرداد 97 21:56
میشه لطف کنید و پست اخر منو لایک کنید. ممنون می شم.محبتگل