آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

مسافرکوچولو

این روزا

1393/10/10 14:52
نویسنده : آیداکوچولو
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

روز دوشنبه من رفتم مرکزبهداشت برای چکاب وواکسن 1 سالگی

شده بودم یه دختر 80 سانتی 5/9 کیلوئی وهمه چیز خداروشکر نرمال بود

واکسن 1 سالگی دردش از همیشه کمتر بود ومن خیلی کم گریه کردم اصلا هم بعدش اذیت نشدم آقای واکسیناتور گفت احتمال داره 3/4روز بعد یه حالت سرماخوردگی خفیف بهم دست بده که خود به خود هم فروکش میکنه!

واتفاق جالب روز تولد واقعیم یعنی هفتم دی این بود که بدون هیچ کمکی از جام پاشدم طی یک عملیات انتحاری

قبلش دستم رو به جائی میگرفتم بعد کم کم خودم رو جدا میکردم ومی ایستادم اما دقیقا روز تولدم خودم از زمین بلند شدم وشروع کردم واسه خودم دست زدن این دست زدنا مال اینه که من هر وقت ایستادم همه برام دست زدن منم به این نتیجه رسیدم که هر وقت می ایستم باید دست بزنم وبقیه هم باید همراهی کننخندونک

ایستادن

ازعلاقمندیم به خانواده ی وسایل برقی هم اصلا کم نشده تازه شیر وشلنگ گاز هم بهش اضافه شدهعینک

برق بازی

واین عکس هم خواب بعد از واکسنه که مربوط به روز دوشنبه هستش

لالا بعد از واکسن

روز تولدم سن شمار وبلاگ از طرف سایت شده بود "آیدا کوچولو1سالگیت مبارک"ومن دوست داشتم یادگاری بمونه وازش عکس گرفتم

تولدت مبارک

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان فرزانه
10 دی 93 15:31
خدایا چقدر نازه ماشالا مامان آیدا یه خواهش ازت دارم ملتمسانه مادرانه ازت میخوام به دخترم رای بدی برای برنده شدن تو جشنواره عدد 74 رو به 1000891010 بفرست البته به انگلیسی تو رو خدا نگو ولش کن بابا برات خرجی نداره ولی اینکارت برام دنیایی میارزه بهم سر بزن میبینی چی میگم خواهش میکنم لطفا رای بده منتظرتم تا 18 دی ماه وقت داره نگو دیر شده به رای تو دوست خوبم احتیاج دارم
مامان نرگس
11 دی 93 0:46
خداروشکر اذیت نشدی آیدا جونم ماشاله به دخترمون که حالا خودش روی پاهاش وامیسته...راستی فروزانم چند روزه ترسش یه کم ریخته و وامیسته و اونم واسه خودش دست میزنه ____________ منم براش دست میزنم
مامان مهنا
11 دی 93 1:26
افرین ایداجون که بدون کمک ایستادی مهناهم عاشق سیمه برقه وازبس باهاشون بازی میکنه که سیم تلفنماهمیشه قطعه
لذت خاطرات به يادماندني کودکي دلبندانتان
11 دی 93 13:30
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزيزم از ثبت روز به روز خاطرات ني ني هاي با مزه خودتان لذت مي بريد.درسته؟؟ حالا ما يک پيشنهاد به يادماندني برايتان داريم براي ديدن اين پيشنهاد به ما سربزنيد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما و کودک دلبندتان
ترنم
22 دی 93 8:36
آفرین آیدا جونی