آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

مسافرکوچولو

فرشته

1392/4/26 13:35
نویسنده : آیداکوچولو
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اول از هفته ی پیش بگم روز سه شنبه من ومامانی رفتیم دکتر ودکتر گفت همین امشب باید مشاوره ی بیهوشی بشیم وفردا صبحم عمل سر کلاژ 

خلاصه صبح اولین روز ماه مبارک رمضان من ومامانی رفتیم اتاق عمل وهمه چیز خداروشکر به خیر گذشت وامروز یعنی حدود یک هفته بعد از عمل خانوم دکتر دستور سونو د اد ویک ساعت پیش بابائی اومد دنبالمون ورفتیم مرکز سونو گرافی وبقیه ی ماجرا از زبون مامانی...

همیشه موقع سونو آیه الکرسی میخونم وتقریبا خودم هم صدای طپش قلبم رو میشنوم آقای دکتر در حال انجام سونو بود وداشت به خانوم همکارش توضیحات رو میداد که یهو گفت female

اصولا دوست ندارم توی جمع گریه کنم یا کنترلم رو از دست بدم ولی اون لحظه ی باور نکردنی فقط دلم می خواست همون جا کف زمین سجده ی شکر به جا بیارم واز خدا هزار بار تشکر کنم من هرگز باورم نمیشد که خدا منو لایق "دختر داشتن"بدونه وحالا دونسته واین برای من یعنی اوج غروراز اینکه بنده ی لایق پروردگارم شدم از اتاق اومدم بیرون وبه بابائی گفتم "به آرزوی دیرینت رسیدی"شوکه شده بود حس کردم الانه که پرواز کنه از شوق !وقتی هم داشتیم میرفتیم داداشی موقع خداحافظی گفت خوش به حالت مادری که می تونی آبجیم رو ببینی!توی خونه ی ما بابائی وداداشی فقط وفقط منتظر حضور یه دختر بودند اونقدر که همش اضطراب داشتم اگه یه روزی تو دختر نباشی جوابشونو چی بدم؟!

خدایا شکرت شکرت شکرت 

سونوسونو

وقتی این تصویر رو میبینم واقعا انگار یه فرشتست با بالهای سپید

فرشته

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله فریبا
8 مرداد 92 17:56
سلام دوست عزیزم من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم. کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم. راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم. Avisa1389.niniweblog.com
خاله فریبا
8 مرداد 92 17:57
آره واقعا یه فرشته است خدا حفظش کنه