آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه سن داره

مسافرکوچولو

روزدخترمبارک

1393/6/6 21:20
نویسنده : آیداکوچولو
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

میلاد حضرت معصومه وروز دختر مبارک

دیشب مامانی وبابائی وداداشی برای من یه جشن کوچولو گرفتن البته کیک نداشتیم چون همه ی کیکا خامه یا به نوعی لبنیات دارن ومن آلرژی دارم  شمع وگل وکادو که یه جفت گوشواره ی حلقه ای بود وبابائی امروز محل کارش به همه به مناسبت روز دختر وبه افتخار من شیرینی داد

روزدختر

اینم کادوی نازم

کادوی روزدختر

مامان نوشت:دختر بودن یعنی سرشاراز عاطفه ومهر وعشق وزیبائی وزلالی بودن

یعنی سرشار بودن از همه ی خوبیها وپاکیها

دخترداشتن یعنی لایق بخشش ورحمت ومغفرت پروردگار شدن

آن روز که تو آمدی من بخشیده شدم  ،زلال شدم وسرشارشدم از معصومیت کودکانه

آیدای نازنینم همه ی روزها روز توست روزت مبارک ...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مهنا
7 شهریور 93 2:24
روزت مبارک دخملی
ترنم
8 شهریور 93 9:57
روزت مبازک آیدا خوشگله
نی نی عکس
12 شهریور 93 16:35
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
مامان نرگس
15 شهریور 93 11:28
روزت مبارک عزیزم _________ مرسی خاله جون