آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

مسافرکوچولو

40 روزگی

1392/11/18 21:33
نویسنده : آیداکوچولو
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من آیدا کوچولو ٤٠ روزه شدم

آیدای40 روزه

40روزمه زورم زیاد شده!بزنمت...

بزنمت

نه نمی زنمت!

40روزگی

من خیلی دوست دارم بغل باشم وسرم سر شون مامان وبابام باشه و راه بریم خیلی هم تلاش می کنم گردنم رو خودم نگه دارم

سرشونی

اینجام یه روز کاملا اخمو وجدی خوابیده بودم

آیدا اخمو

یه شب خاله مهلا اومد دیدن من وبرام یه سارافون وکفشک خوشگل آورده بود که خودش بافته بود اونقدر خوشگل بود که دلم نیامد عکسشو اینجا نذارم/مرسی خاله جون هنرمند

سارافونم

کفشک من

من یه خاله نرگس دارم که خیلی دوست داشت منو ببینه اماسالهاست که مریضه ودیگه پاهاش توان راه رفتن نداره ازاون جایی که خیلی مهربونه واسه من یه عروسک خوشگل وتابلوی وان یکادهدیه گرفت ودادمامان باباش واسم آوردن منو مامانی هم گفتیم حالا که خاله نمیتونه بیاد مابریم دیدنش ویه روز دوتایی رفتیم پیشش واونجا بود که من فهمیدم خاله نرگس مهربونم هم مثل من یک فرشتست

دوست داشتم عکس کادوهای خاله نرگس را اینجا بیادگار بذارم/مرسی خاله جونم

عروسک خوشکلم /وان یکاد

تابعد/بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)