آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

مسافرکوچولو

تولد ۹ سالگی♥️

1401/10/7 23:03
نویسنده : آیداکوچولو
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من نه ساله شدم🤩


 

من و مامان و بابام♥️

من و داداشیم♥️

من و عزیزجونم و سوگندجون♥️

من و مادرجون و عزیزجونم♥️

من و دوستام♥️

من و ترنم جونم♥️

من و پریا جونم♥️

من و دینا جونم♥️

من و ثناجون و تبسم جونم♥️

من و رضاجون♥️

من و سوگندجونم♥️


و کادوهام😍😍

کادوی مامان و بابام، گردنبند و عروسک سنجاب اسموتی و قیچی طرح‌زن

داداشیم ۵۰۰ تومن و عروسک گربه

مادر جونم دوتا عروسک روسی و دویست تومن، اسم عروسکها رو گذاشتم امید و آیدا

عزیزجونم یک میلیون و پونصد، دایی دویست تومن ، سوگند و ترنم کره‌ی زمین و قیچی زیگزاگی و کاردستی، خاله پریسا صد و پنجاه تومن، خاله حدیث صد تومن و جوراب، خاله اقدس صد تومن و جوراب، خاله بانو دویست و پنجاه تومن

و خاله و باران که نبودند ،یک میلیون تومن، خاله مهری و ترنم ماگ و عروسک زرافه، عمه اشرف بلوز ، خاله فاطی و دینا و رضا کیف

و کلی هم شکلات😍😋

و عروسک‌های یادبودی که به دوستام هدیه دادم🤩

قسمت خوشمزه هم برای عصرانه ساندویچ فلافل گرفتیم و شام تولد هم چلوکباب کوبیده بود😋😋

این گوشواره‌ها رو با پولایی که برای تولدم هدیه گرفتم خریدم

و تولدم توی مدرسه

و پیام تبریک تولدم توی گروه شاد از طرف خانم شجاعی

و آخرین کادوی تولدم پیتزا که روز جمعه 16 دی که ۹ سال و ۹ روزه شدم، رفتم و نوش جان کردم😍😋

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)