آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

مسافرکوچولو

روزهای سخت و تلخ!

1398/9/2 23:03
نویسنده : آیداکوچولو
347 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام
ماهی که گذشت اتفاق تلخی افتاد که همه ی ما رو خیلی ناراحت کرد عزیز جونم دچار یه مشکل سخت شد که خدا رو شکر تا اینجا همه چیز به خیر گذشت از بدو تولدم تا ماه پیش یعنی هفتم آبان اولین ماه گردی بود که من  عکس نداشتم مامان و بابا و همگی خانواده درگیر درمان عزیز بودیم و مامانم کلا حوصله ی هیچ کس و هیچ کاری رو نداشت تقریبا هنوزم نداره مامانی یه عروسک با لباس فرم پیش دبستانی خودم برام سفارش داده بود درست کرده بودن گذاشته بود ۸ ابان که اول ربیع الاول بود یه جشن کوچولو برای ورودم به پیش دبستانی بگیره و بهم هدیه بده که اونم کنسل شد حالا ان شا الله عزیزجونم به زودی سلامتی کاملش رو به دست میاره و همه چیز به روال عادی خودش برمی گرده
ماه قبل حدود دو هفته به خاطر عزیز جون  تهران بودم و حدود ۱۰ روز هم درگیر یه آنفولانزای خیلی خیلی سخت بودم توی ابان ماه حدود یک هفته بیشتر پیش دبستانی نرفتم این آنفولانزا سخت ترین بیماری من توی این شش سال بود ان شا الله از روز شنبه بدون هیچ مشکلی باز پیش دبستانیم رو میرم
و همه ی آرزومون فقط و فقط این روزها شفای کامل عزیزجونمه و همه ی مریض ها
یه مجموعه عکس پراکنده مربوط به مهر و ابان هست که اینجا می ذارمشون

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

❤️Maman juni❤️Maman juni
7 آذر 98 13:46
اي جانم خوشكل خانم 🥰🌹
عمه فروغعمه فروغ
7 آذر 98 19:05
خدا سلامتی بده ان شالله 🌹

7 دی 98 15:48
ایدا خانم خوشگل و ناز ‌و خوشتیپ و ناز و زیبا تولد۶سالگی مبارکککککککک🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
روزت مبارک دختر ناز👗👗👗👗👗👗👗👗👗👗
آیداکوچولو
پاسخ
یه دنیا ممنونم از لطف شما😍