آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۶۸ تا ۶۹ ماهگی

1398/7/2 15:37
نویسنده : آیداکوچولو
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم
این ماه عزیز جونم چشمش رو عمل کرد و مامانم مشغول مراقبت از عزیزم بود و دایی علی اینا و خاله اینا هم یه سر اومدن پیشمون
از همه مهمتر شروع پیش دبستانی من بود من به پیش دبستانی مداد رنگی شیفت بعداز ظهر رفتم
که روز یکشنبه جشن بود و از دوشنبه هم رسما شروع شد
من پیش دبستانی رو خیلی دوست دارم و دائم تکرار می کنم که خیلی دوسش دارم و خیلی اونجا خوشحالم
جشن بدون حضور خانواده ها انجام شد و عکسی ازش ندارم بعدا عکس ها و فیلمش رو میدن یه سری عکس قبل از شروع جشن مامانم یادگاری ازم گرفت
اول عکس های پیش دبستانی

اول رد شدن از زیر قرآن

و نمای کلی پیش دبستانی مداد رنگی

و عکسای من و باران و سوگند

عکس های هیات و عزاداری

یه روز که با دوستامون رفتیم پارک و من سرماخورده بودم ولی خیلی خوش گذشت
.

یکی از اقوام بابا از اهواز اومدن خونمون و یه دختر داشتن به اسم سوگند
کلی با هم بازی کردیم

و فیلم تپلی و من که با مامانم رفتم سینما و خیلی دوسش داشتم شبیه تئاتر متِ عجیب بود یه کم


عاشق قاصدکم و دایم ارزو می کنم که یه پونی واقعی داشته باشم و فوتشون می کنم اینم ذخیره ی قاصدکامه

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
3 مهر 98 10:53
موفق باشی آیدا گلی😘