آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۶۳تا۶۴ماهگی

1398/2/5 16:40
نویسنده : آیداکوچولو
441 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه نشانه های بزرگتر شدن و عاقل تر شدن در من مشهوده

دختر مهربون و حرف گوش کنی هستم

وبا بچه ها خیلی خوب ارتباط میگیرم اصلا اهل لج یا قهر یا حسادت نیستم

قبلا تصمیم داشتم هنر پیشه ی تئاتر بشم اما نظرم عوض شده و می خوام چوپان بشم

واما عکسها اول عکسهای روستای زیبای مانیزان

وعکس های ۱۳ به در

یه روز که با بابایی رفتم خرید

وروزی که رفتیم خونه ی سوگند اینا عید دیدنی و کلی بازی کردیم

یه روزم رفتیم خونه ی دینا اینا وکلی بازی کردیم

روز نیمه ی شعبان که رفتم بیرون و طبق نذر هرساله شیرینی پخش کردم

وبازی کردن های من

یه روزم با دینا اینا رفتیم سینما و پیشونی سفید ۳ رو دیدیم

من و بابایی مشترک موزیک گوش می دادیم

من و مامانم

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
5 اردیبهشت 98 17:05
چه عکس های زیبایی!😘
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
5 اردیبهشت 98 17:20
چه روستای خوبی دارین ادم دلش وا میشه روستای که اب داشته باشه بهترینه همه عکسهاتون عالی بود استفاده کردیم لباس دخترتون شنل ود خیلی پسندیدم اخه من کانال زدم لباس بچه گانه عاشق لباسم 😂
مامان صدرامامان صدرا
5 اردیبهشت 98 17:44
ایدا کوچولو چقد شبیه شماست 💖💖💖😍😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
6 اردیبهشت 98 5:35
چقدم نازی شمااااااا عزیزم 😍😍