آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۵۱ تا ۵۲ ماهگی

1397/2/6 23:32
نویسنده : آیداکوچولو
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم
این ماه پر از اتفاق های خوب بود عروسی داداش امیرم سفر به تهران و شمال البته یه ذره سرما خوردم که اونقدر تو سفر خوشحال بودم که خیلی سرماخوردگیم موضوع ناراحت کننده ای نبود
و اما عکسها
اول عکسام با دوستام توی مهمونی


عکسهای بهاری

ووقتی آماده شدم برم سفر

ورفتیم خونه خاله و فشن تایم با باران

وحنابندون داداش امیرم و بازی با بچه ها

واولین شینیون مو
موهام رو خاله مهسا لونه زنبوری شینیون کرد برام

وآبجی مریمم که بعد از ۴ سال دیدمش

وعروسی داداش امیر
😊

ومن و ترنم که تو عروسی باهاش دوست شدم
من و ترنم
ومن و باران و رایا

وفردای عروسی که رفتیم شمال و تو مسیر نهار رو دریاچه ی شورمست خوردیم

و عکس های شمال


از سفر که برگشتیم رفتیم ویلای خاله اینا و من استخر رفتم و کلی با بارانی بازی کردم

 


و این بود ماجراهای این ماه
پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان پسملامامان پسملا
8 اردیبهشت 97 12:17
به به به دختر خوش عکسم  واقعا ای والله داریبوس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
11 اردیبهشت 97 2:29
سلام خواهري جونم به به مباركهههه بسلامتي من فك ميكردم شما فقد ي پسر داري و آيدا جان رو نگو دوتا پسر داري انشالله بسلامتي تبريك ميگم😍🌸🌸 مادر شوهر شدنننتون مبارك 😍😍😍هرچند بهتون نمياد 😊🌸😍
مامان مهنا
15 اردیبهشت 97 2:12
همیشه به تفریح و سفر ایدا جون 😍😍
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 خرداد 97 21:58
گل
شادی زندگیشادی زندگی
28 تیر 97 13:14
همیشه به خوشی وگردش من شما رو دنبال کردم ممنون میشم شماهم منو دنبال کنینگل