آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدااز23تا24ماهگی

1394/9/27 18:48
نویسنده : آیداکوچولو
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چون روزای شلوغی در پیشه این پست کمی زودتر ارسال میشه

این ماه من شدم دیوی کلاه قرمزی همه چیو بر عکس میگم مثلا برو عقب یعنی بیا جلو درو قفل کن یعنی درو باز کن دستمو بگیر یعنی دستمو ول کن و...

یه تکیه کلام خیلی شیرین هم این ماه پیدا کردم "مامانی نیگاه کنش" البته به همه میگم ولی بیشتر خطاب به مامانیم هر کاری می کنم اینو میگم روزی بیشتر از حتی صد بار

یه مقدار توی جمع خجالتیم هر آدم غریبه ای که میبینم چشمام رو می گیرم وپشت مامان وبابام قایم میشم

عاشق بازی عمو زنجیربافم وشعرش رو هم کامل بلدم وبازی می کنم تا6دقیق میشمرم بقیشو تا ده قاطی می گم گاهیم درست

خیلی بدغذاتر از قبل شدم ولی خیار شور خیلی دوست دارم!!!

صلوات رو دست وپا شکسته یاد گرفتم همین طور شعر یه توپ دارم قلقلیه رو

یه روز رفتم اتاق به داداشیم گفتم داداشی درس می خونی یا پیامک میزنیعینک یعنی قیافه ی داداشیم از شدت تعجب دیدنی شده بود

وعکس هالبخند

اینجا مامانیم داشت آشپزی میکرد برای اینکه سمت گاز نرم هر کاری میکردم هیچی نمی گفت این روال همیشه ی منه موقع آشپزی مامانیم

شیطونی

اینجا یه روزصبحه کله سحره که تازه از خواب بیدار شدم

ریخت وپاش

دارم با اولین آجرای خونه سازیم بازی میکنم

وطبق معمول هر چیزی از نظر من کلاهه

کلاه سطلی

اینم فاصله ی رختخواب شب آیدا خانوم با جائی که صبح هستش

لالا

اینجا خونه ی خاله مهری جونه که با ترنم و دینا عکس گرفتم

البته اینجا اتاق داداش متین ترنمه که کلا ریختیمش به هم!!

اینجام من وآرینیم رفته بودیم همدان خونه خاله مریم عزیزم

شیوه ی بچه داری کردن من

عروسک داری

ژست

وقتی دارم تمرین ژست گرفتن میکنم

اگه چیزی گیرتون نیومد بزارین زیر پاتون پوشک وسیله ی خوبیه

وقتی بخوام بالا بکشم حتی از پارچ آب هم استفاده میکنم شماها می تونید روی یه چیز استوانه ای شکل وایسید؟؟!!

وقتی مامانیم می خواد بهم غذا بده

وقتی دارم نقاشی می کنم

واینم نقاشی آیداخانوم

وقتی دارم با بابائیم نماز می خونم

وقتی با آبجی سوگندم خونه ساختیم وداریم بازی می کنیم

وقتی با عروسکام دارم بازی میکنم

حتی جعبه ی اسباب بازی هم می تونه کلاه باشه

ومهرمادری

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان مبینا
27 آذر 94 21:59
عززززززززززززززززززززیزمی با اون شیطنت های با مزه ت عااااااااااااااشق اون عکسم ک تازه از خواب پا شدیه
مامان مهنا
28 آذر 94 2:31
2ساله شدنت مبارک ایداجووونی دقیقا مهناهم موقع اشپزی کردن من کابینت گردی میکنه[لبخند
مهدیه
28 آذر 94 9:25
وای چه آیدا کوچولوی نازی چه ایده ی قشنگی که مثلن آیدا خانومی خودشون دارن خاطراتشونو میگن افرین به شما مامان بابای خلاق
ترنم
29 آذر 94 13:10
عزیزم مشاله به این همه شیطنت قربون دستای بشم چه خوشگل نقاشی کشیدی . قانون جاذیه زمین رو زیر سوال میبری وقتی رو این چیزا وای میسی مخصوصا پارچ لیز نمازت هم قبول باشه فقط چرا قبله شما با بابایی فرق داره قبله امیر مهدی هم با قبله ما فرق میکنه
مامانی گیتا جون
30 آذر 94 8:46
یـــه پایـــیزه دیگم از رفـــاقـــتمون گذشــــت یــــلدات مبــــارک رفــــیق !
مامان ساناز
30 آذر 94 13:46
قربونت برم با این مهر مادریت و بچه داریت گل قشنگم عزیزم یلدات مبارک
مامان هانیه
1 دی 94 18:27
الهي . ادم شيطنت های این وروجک خوشگل رو ميبينه لذت ميبره . خيلي شيرين وجيگری
مامان نرگس
5 دی 94 0:11
عزیزممممممممممممم چقده شما و فروزان کاراتون شبیه همه از بازی کردن و نقاشی کشیدن گرفته تا صلوات نصفه نیمه!!!!!!!!!! الهی همیشه زنده باشید