آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

مسافرکوچولو

اولین تجربه ی تاب وسرسره

1394/5/20 15:22
نویسنده : آیداکوچولو
4,568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم

من پارک زیاد می رفتم ولی از تاب وسرسره خبری نبود آخه مامانیم میترسید سوارم کنه بیشتر به خاطر غیر استاندارد بودن وسایل بازی

خلاصه بالاخره دلش رو به دریا زد ورفتیم تاب وسرسره بازی

تاب خیلی خوبه ولی من عاشق سرسره ام

تاب بازی

تاب بازی

تاب بازی

واین سرسره ی لوله ای که عاشقش شدم

سرسره

اینم پله هاش که اصرار داشتم تنهائی برم بالا

پله

واینم از این سرسره های معمولی که ازش اینجوری میرفتم بالا

سرسره

سرسره

شهربازی اسباب بازی های زیادی داشت که همه برای بالای 3 سال بود به جز یه ماشین که سوارش شدم

ویه اسب که البته اونم بالای 3 سال بود ولی سرعت زیادی نداشت ومن سوار شدم

ماشین

اسب

وبادکنک که خیلی دوست دارم

بادکنک

وپفیلاکه خیلی خوشمزست

پف فیل

وبالا کشیدن که من خیلی دوست دارم

بالا بالا

واینم موهای فسقلیم که مامانی موفق شد خرگوشی ببنده

دم موشی

وبدون شرح

بدون شرح

واینم لالا روی چمن

لالا روی چمن

مامان نوشت:همه ی افق های پیش رویت روشن، فرشته ی کوچولوی منآرام

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

anita
21 مرداد 94 23:03
سلام عزیزم میخوای یه قالب با عکس این آیدا خانم گل داشته باشی پس بیا وبم و سفارش بده هزینش فقط 6نظره
مامان آسیه
24 مرداد 94 13:06
....................................................................... ....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@....................
مامان راحله
24 مرداد 94 15:21
تمام عروسک های دنیا تا همیشه یتیم می ماندند اگر خدا دختر را نمی‌ آفرید …روزت مبارک عزیزم
مامان هانیه
24 مرداد 94 17:02
فدای پارک رفتن خوشکل خانم بشم من،امیدوارم همیشه شاد باشی نفسم
مامان مبینا
25 مرداد 94 16:56
ای جووووووووووووووونم معلومه ک ب ایدا جونی چقد خوش گذشته ایشالله همیشه خندون باشی عزیز دلم
مامان مبینا
25 مرداد 94 16:57
روز دخمل رو ب ایدای دوست داشتنی تبریک میگم
مامان مبینا
25 مرداد 94 16:57
ممنونم بابت کامنت تبریکت عزیز دلم
مامان هانیه
25 مرداد 94 17:28
خـــــــدا لبخـــند زد و دخـتر آفریــده شـــد ایدا جونم، لبخند زیبای خـدا روزتــــــــ مبارک
ترنم
26 مرداد 94 8:53
همیشه به تفریح و بازی آیدا جون اتفاقا منم امیر مهدی رو چند باریه میبرم پارک کلی برا سرسره ذوق داره
مامان مهنا
26 مرداد 94 23:13
به به خوش به حال ایداجونی چه لذتی برده باتاب و سر سره همیشه به تفریح عزیزم
مامان نرگس
29 مرداد 94 9:31
ای جااااااااااااانم ایداجونم...... بالاخره مامانی اجازه داد بری سُرسُر...........خیلی خوبه مگه نه فروزانم کلا مدل خودت سرسره بازی میکنه