آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

مسافرکوچولو

دی❄️❄️❄️

1401/10/28 21:13
نویسنده : آیداکوچولو
380 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز قشنگ دی ماهی که بالاخره برف اومد و من رفتم برف بازی

با صبا و صدرا دوست شدم با هم بازی کردیم و آدم برفی ساختیم

قبل از اینکه برم برف بازی این جوجه آدم برفی رو تو حیاط ساختم


فردای اون روز بازم برف اومد و من بازم رفتم برف بازی و دعا کردم که باز صبا و صدرا رو ببینم و دیدمشون🤩🤩‌و اینبار به جای آدم برفی ایگلو ساختیم

و من در ایگلو


 


 


جشن یلدای مدرسه و شب یلدا خونه عزیز جون

جشن تولد دینا

و مراسم جشن تکلیف‌مون هم برگزار شد دی ماه♥️

و جانماز و چادرم


و نقاشی زیبایی که به مناسبت روز مادر برای مامانی کشیدم

و اتفاق تلخی که دی ماه افتاد از دست دادن مامان‌جون مهربون بود

مامان جون مادر بزرگ بابام بودن😔

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
29 دی 01 9:06
سلام خیلی عکسهاتون زیبا بود همشون یکی یکی نگاه کردم دلم وا شد خدا بچه هاتونو حفظ کنه خوش بگذره این جور جشنها خیلی خوبه ای کاش با کارهای ما اشنا بودید در این جشنها استفاده میکردید گیفت هامون خرید زیادی دارند مایل باشید عضو بشید ممنون میشم  ما یه کانال در تلگرام زدیم لینک شو براتون میفرستم خوشحال میشم عضو بشید چون بچه دارید به دردتون میخورا لطفا لفت ندید کارهای قبلی مونو در اینستا میتونید ببینید در کانال میزاریم ممنون از همراهیتون ​​​​​​​https:t.megallery_pardis_30