آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

مسافرکوچولو

جشن الفبا

1400/2/27 23:39
نویسنده : آیداکوچولو
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

کلاس اول ابتدایی من که مصادف با کرونا و غیرحضوری بود به پایان رسید و حالا من بلدم بخونم و بنویسم امروز توی مدرسه برای ما جشن الفبا گرفتن که خیلی بهمون خوش گذشت

اینجا همه با هم سرود الفبا رو خوندیم

من‌ و دوستم آوینا که از پیش دبستانی با هم بودیم

خانم‌زرگران عزیزم خیلی دوستت دارم

و کیک زیبای ما

و لوح پایان کلاس اول دبستان

و چند دقیقه رفتیم توی کلاس تا کلیپی که خانم از عکسهای ما درست کرده بود رو ببینیم

‌‌هدیه ی زیبایی که داداش امید برام گرفت

یه فروشگاه اسباب بازی هست به اسم توت فرنگی که فروشگاه مورد علاقه‌ی من و البته همه‌ی بچه هاست مامانم بهم قول داده بود برای پایان مدرسه من‌و ببره و هدیه ی باسواد شدنم با انتخاب خودم برام هدیه بگیره خلاصه رفتیم و این یونیکورن زیبا رو انتخاب کردم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


28 اردیبهشت 00 20:27
با افتخار دنبالید ممنون میشوم دنبالم کنید 
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
23 مرداد 00 11:57
سلام عزيز دلم تبريك ميگم بهتون مامان آيدا
ماشالله آيدا جان خيلي خانم و زيباتر شدن سلامت باشيد هميشه🤩😍
آیداکوچولو
پاسخ
سلام
ممنونم
شما لطف دارید❤️