آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو

گوشه ای از بهار ۹۹

1399/3/23 20:09
نویسنده : آیداکوچولو
644 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

من اومدم

دیگه ما هم مثل بقیه یه کوچولو قرنطینه رو می شکنیم و گاهی میریم بیرون

این ماه تکلیف مدرسه م معلوم شد و ثبت نام کردم 

مدرسه ی نسیم فرهنگ که دوره ی اول ابتدایی و یک کلاس پیش دبستانی داره 

و از همه مهمتر اینکه خاله سوگند مدیرشه

و اما عکسها

این تاب خوشگل مال منه 

هدیه ی مامان و بابا

چون با این کرونا نمیشه رفت بیرون تاب بازی😍

یه روز خوب با بچه ها

در حال پختن کتلت به همراه مادر جون فاطمه

من و خرسی و داداشیم

یه روز هم که رفتم پیش دبستانی برای گرفتن عکس فارغ التحصیلی

و یه روزم رفتم عکاسی برای عکس ثبت نام مدرسه

و باران کوچولوی ناز مهربون که یه روز که رفته بودیم سد باهاش دوست شدم و کلی بازی کردیم

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)