آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۶۴ تا ۵۶ ماهگی

1398/3/3 19:09
نویسنده : آیداکوچولو
781 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم

من یه دختر مهربون و شاد و کمی حواس پرتم

عاشق برنامه کودک هستم و زیادی کارتون می بینم

چند روز پیش رفتم با مامانم پیش دبستانی اسمم رو نوشتم والبته مدارک و بقیه ی کارها موند برای بعد

پیش دبستانی مداد رنگی خیلی خوشگل بود تای و سرسره هم توی حیاط بزرگش داشت

واما عکسها

اول عکسای یه روز قشنگ اردیبهشتی و گردش

 

یه روز که سوگند و ترنم اومدن و با هم کلی بازی کردیم

و پارک و تاب و سرسره بازی

 

اردیبهشت و گلهای توی حیاطمون

یه روزم با سوگند رفتیم گردش و بازی

توی این عکس بالایی اگه گفتید من پام رو چه جوری گذاشتم😅

و ماشین بازی

و گردش با بابایی

یادتونه پارسال لوبیا کاشتم و محصول هم برداشت کردم امسال تو گلدون نخود کاشتم و توی باغچه عدس و لوبیا کاشتم

ونمای کلی از محصولات کشاورزی من

و من در دو نما

اینم یه نقاشی،کلبه رویای مامانم رو براش نقاشی کردم

این دوتا جوجه یاکریم کوچولو هم به تازگی تو خونه ی ما به دنیا اومدن

 

پسندها (12)

نظرات (8)


3 خرداد 98 19:40
عزیزم موفق باشی

4 خرداد 98 2:28
خوشگل خانومم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
4 خرداد 98 2:29
چ عکسای زیبایی😘
Maman fatemehMaman fatemeh
4 خرداد 98 4:50
خداحفظش کنه
مهرآرامهرآرا
4 خرداد 98 15:29
😍😍 ای جان دختر قشنگ😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
5 خرداد 98 22:28
چه گل دختری 
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
7 خرداد 98 23:04
😘
千.𝓏千.𝓏
12 خرداد 98 13:59
هیشه به خوشی😘