آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

مسافرکوچولو

افتادن اولین دندان شیری

1398/1/23 21:33
نویسنده : آیداکوچولو
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم با یه خبر مهم

امروز اولین دندون شیری من افتاد

وبدین سان آیدا بی دندون افتاد تو قندون☺

امشب قراره دندونم رو بذارم زیر بالشم و از فرشته ی دندون خواهش کنم برام چرخ خیاطی بیاره وقتی چرخ خیاطی آورد برام عکسش رو به اینجا اضافه می کنم

وقتی اولین دندون شیری من دراومد

این چرخ خیاطی رو صبح که بیدار شدم دیدم فرشته ی دندون برام آورده و اون چراغ و قابلمه رو هم عزیز جونم برام هدیه گرفته برای دندون جدیدم

 

پسندها (8)

نظرات (5)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 فروردین 98 22:45
مبارکه آیداجون.راستی من شمارو دنبال کردم اگه دوست داشتی شماهم کن💋
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
23 فروردین 98 23:39
دیگه داری خانوم می شی. 😘
مامان صدرامامان صدرا
24 فروردین 98 1:33
مبارکه خوشگل خانوم💖💖💖
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
24 فروردین 98 4:54
مبااااارک باشه آیداجونم انشالله دندون محکم و سفید و سالم بجاش دربیاد💋👌
عمه فروغعمه فروغ
24 فروردین 98 23:19
مبارکه گل دختر 😘