آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۵۸ تا ۵۹ ماهگی

1397/9/6 23:46
نویسنده : آیداکوچولو
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این ماه من یه کم بهونه گیر شدم که البته علتش اینه که حوصلم خیلی سر میره آخه من نه مهد کودک میرم و نه هیچ کلاس خاصی واسه همین حوصلم سر میره و بهوونه گیری می کنم مامانم می خواست امسال منو بذاره مهد ولی بابام مخالف بود و اجازه نداد بیشتر از هر بازی قایم موشک دوست دارم و نمایش اجرا کردن

واما عکس ها

یکی دوروز باران اینا اومدن پیشمون و کلی به ما خوش گذشت یه روز با هم رفتیم تو دل طبیعت پائیزی و خیلی خوش گذشت

 

وقتی با هم نمایش اجرا می کردیم

ومن و بارانی که پیش هم می خوابیدیم شبها

اینم من و سوگند و ترنم

ویه دینگ دینگی جدید قو

وقتی مامانی ماکارونی درست میکنه من از ابکش شدش دوست دارم بخورم و بهش میگم ماکارونی سفید

من و بابایی

واین عکس که نکته داره با عروسکام نمایش خاله پیرزن و مهمان های ناخوانده رو بازی کردم والانم دیگه همه خوابیدیم و به جای پتو کتاب انداختیم رومون و اون تلی که روی سرمه اون یه سلفون فلافه که تبدیل به پاپیون شده و دایم سرمه وباهاش میکی موس میشم و جالب اینجاست که من کلا تل و گل و گیره و کش استفاده نمی کنم واینکه شلوارم رو که ملاحظه می کنید با ماژیک نارنجی رنگش کردم😆😆

نمایش

وآماده شدم برم مهمونی

و لوبیاهام که به بار نشستن

کاشت داشت برداشت

واین ست وسایل پزشکی جایزه ی حفظ کردن سوره ی قدر

واینم آش گل داوودی من

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
7 آذر 97 0:40
دختر منم ماکارانی سفید دوست داره. خوشمزه
شادی زندگیشادی زندگی
7 آذر 97 11:47
کودکی کن تا دلت میخاد عجله ای واسه بزرگ شدن نیستگل