آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۵۷ تا ۵۸ ماهگی

1397/8/5 19:33
نویسنده : آیداکوچولو
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم

من یک آیدای نامرتم که کفر مامانم رو درآوردم بهداشت رو هم رعایت نمیکنم وسایلم رو هم جمع نمی کنم و فقط ریخت و پاش میکنم اما مهربونترین دختر دنیا هستم

حتما شبا که می خوام بخوابم باید یه عروسک کنارو بخوابونم و همچنان کنار مامانی می خوابم

سوره ی قدر رو تقریبا حفظ کردم فقط مونده آیه ی آخر که اونم تموم بشه دیگه مامانی برام وسایل پزشکی جایزه می خره

واما عکس ها اول عکسهام با دوستام پارک بانوان

یه روز که عمو عباس اینا دوست بابام اومده بودن خونمون و من یه عالمه با مبینا بازی کردم

ویه روز توی شهربازی ستاره ها

یه روز خوب با سوگند در دل طبیعت زیبای پائیزی

یه روز رفتم خونه دایی و با سوگند یه عالمه بازی کردیم نمایش اجرا کردیم حتی بلیط هم درست کردیم و بلیط دادیم

یه روز که رو بالشای خونه دراز کشیده بودم

ویه غروب قشنگ

یه غروب قشنگیادتونه تابستون لوبیا کاشتم لوبیاهام رشد کردن بزرگ شدن و ۴تا لوبیا سبز شدن

کشت لوبیا

برداشت محصول

ویه بار که نشسته بودم تو کلبم

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
20 آبان 97 3:07
ایدا جون قول می ده از این به بعد وسایل شو جمع کنه و مامان رو کمتر اذیت کنه. مگه نه آیدا جون؟!چشمک
مامانمامان
21 آبان 97 9:58
همیشه به شادی