آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدااز ۵۴تا ۵۵ماهگی

1397/5/6 15:52
نویسنده : آیداکوچولو
1,289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این ماه بیشترش رو تهران بودم و خوش گذروندم هم عروسی داداش عرفانم بود و هم کلی گردش و تفریح رفتم.یه عادت جدید پیدا کردم وقتی یه چیزی که میدونم ممنوعه میخوام با ناز و عشوه بارها میگم حالا یه بار حالا یه لحظه حالا یه کوچولو حالا حالا حالا و تکرار و تکرار و تکرار میکنم خواستم رو

واما عکس هاآرام

اول عکسهای بامزه ی من و سوگندی

عکس لوبیاهایی که کاشتم و سبز شدن

بازم من و سوگند

وعکس  شروع سفر توی مسیر

به مناسبت عروسی داداش عرفان برای اولین بار لاک خریدم و زدم

وحنابندون کوچولوی خانوادگی داداش عرفان

عروس مهمونی داداش امیر و شیوا جون که روز تولد شیواجون هم بود

وما دخترها و عروسی داداش عرفان

یه روز که با خاله و بارانی رفتیم فیلم خاله قورباغه

وتئاتر شازده کوچولو که هدیه روز دخترم بود ویه دستبند مروارید با نمادشازده کوچولو از طرف داداشی وبابائیم🤗

دستبند مسافرکوچولو

و یه روزم رفتم تئاتر چارلی و کارخونه ی شکلات سازی

ویه روز که رفتم شهر بازی مرکزخرید الماس

ودوروز بعد از ظهر رفتیم خانه هنرمندان

یه روزم رفتیم خونه ی داداش عرفان

ویه روزم رفتیم خرید و کافه که حنا خانوم دختر عمه ی عرفان هم بود همراهمون

این عکسم تو حیاط خونه مادر جونمه👆

ویه روزم با بابایی رفتم تاب و سرسره

واینم فشن تایم با بارانی بارانی منو این شکلی درست کرده

ودوتا از نقاشی هام اولیش یه مسجده

واینم آیدا و یه بچه گربه ی زیبا
 
آیدا و بچه گربه
ومن درحال خوردن سیب زمینی سرخ شده موقع برگشتن از سفر
پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
6 مرداد 97 16:02
سلام خوشکل خانوم انشالله که همیشه لب خندون باشه و دلت شاد.گل
مامانیمامانی
8 مرداد 97 9:38
به سلامتی  انشاالله که همیشه به گردش و تفریح باشید و شاد و خوشحال