آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۵۳ تا ۵۴ ماهگی

1397/4/3 15:36
نویسنده : آیداکوچولو
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم😊

توی ماه رمضون خاله اینا دو سه روز اومدن پیشمون و خیلی به ما خوش گذشت یه شبم با مامانیم رفتیم مراسم احیا من کلی اون شب دوست پیدا کردم و کلی هم دعا کردم

مامان و بابا هر وقت فرصت کنن منو میبرن بیرون ؛پارک؛اسکوتر سواری و دوچرخه سواری و تاب و سرسره بازی

واما عکس ها

اول عکسهای من و باران و سوگند و ترنم گلی🤗

وغروبا که به گلا اب میدم و گاهی هم جارو میکنم

یه روز که رفتم پارک و شهر بازی و اسکوتر بازی

یه روز که رفتم دریاچه اسکوتر بازی کردم و قایقم سوار شدم

ونماز خوندن من و عکس بعدی هم مراسم شب احیا

یه روز که آماده شده بودم برم مهمونی

و من و گلدون گل

و یه روز با مامانم دوتا هسته زردآلو کاشتیم و لی چون طاقتم کمه واسه سبز شدنش و اون طول میکشه تو همون گلدون چندتا لوبیا کاشتیم که زودتر سبز بشن

ودوتا از نقاشی هام

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
3 تیر 97 15:42
وای دختر تو چه نازیبوس
مامان صدرامامان صدرا
4 تیر 97 0:01
زیبا رو❤
مامانیمامانی
4 تیر 97 17:26
خیلی عکسای قشنگی بودمحبت
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
4 تیر 97 18:18
ماشاءالله و لا قوة الا بالله العلي العظيم واسش اسپند دود كنين حتما🌹🌹🌼🌷🌷🌸💞💞❤❤🌻🌻💟💖💜💚🙏🙏🙏

15 تیر 97 21:01
قشنگه به وبلاگ منم بیاید و نظر بدید ممنون