آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از۵۲تا ۵۳ ماهگی

1397/3/4 17:11
نویسنده : آیداکوچولو
1,519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم این ماه یه اتفاق مهم افتاد برای چندمین بار رفتم چشم پزشکی اما اینبار به جای جیغ و داد و گریه همکاری کردم و چشمام معاینه شد وخدا رو شکر چشمای خوشگلم کاملا صحیح و سلامتن و خیال مامان و بابام راحت شد از این بابت؛ خلاصه فردای اون روز رفتیم رستوران جشن گرفتیم و رفتیم صحرا و پیش شقایقا و رودخونه هم رفتیم🤗 این ماه خیلی روی انتخاب شغل زوم کردم یه روز میگم می خوام عروس بشم یه روز میگم می خوام دکتر بشم یه روز میگم می خوام معلم بشم و خلاصه تو کار شغلم

خدا رو شکر دیگه هیچ خبری از اون یه ذره لج و قهر های گاه و بی گاه نیست یه گل دختر تمام عیار شدم جدیدا وقتی کسی رو ناراحت میکنم مثل قبل نمیگم بخند به جاش مدل ژاپنی ها تعظیم میکنم و هیچ کس نمیدونه این شگرد جدید رو از کجا یاد گرفتم یه چند روزیه که ماه رمضان شروع شده واسه همین خیلی بیرون نمیریم سوره ی فتح رو هم حفظ شدم الان سوره های حمد، توحید، عصر، ناس ،فلق کوثر و فتح رو حفظم یکی از علاقمندیهام نقاشی کشیدنه روزی حداقل یک ساعت نقاشی میکشم البته تمام در و دیوار خونه رو نقاشی کردم و نمی دونم چرا 

مامانم از این موضوع ناراحته ؛نقاشی رو که خیلی دوست داشته باشم میدم مامانم بزنه رو یخچال با این اوضاع به یه عالمه یخچال دیگه نیاز داریم😁 واما عکسها اول سینما و فیلشاه☺

بعد از سینما با مامانم یه چرخی تو پارک زدیم

وعکسای دشت پر ازشقایق و رود خونه

اینم عکس نماز خوندنای من و بابا

این عکسارم همین امروزگرفتم اماده شده بودم که برم خونه مادر جونم 

وچند تا از نقاشی های من

واینم یه نقاشی قشنگ که از داداش امیر و شیوا جون کشیدم
پسندها (15)

نظرات (10)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
4 خرداد 97 18:30
نقاشی هاش قشنگه.😍
مامانمامان
5 خرداد 97 9:48
شاد وسلامت باشیدددددددددددددددددددد
مامانیمامانی
5 خرداد 97 10:29
ماشاالله به این دختر خوش تیپ چقدر نقاشیهات نازه عزیزممحبت
مامان صدرامامان صدرا
5 خرداد 97 13:36
زیبای من😚
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
5 خرداد 97 18:45
خدا رو شکر بابت همه چی و سلامتی چشمهای معصومت آیدا کوچولو ماشاالله به این کوچولوی هنرمند و حافظ قرآن انشاءالله موفقیتهایت روزافزون باد .👏👏👏👏💗💗🌷🌻🌻🌸🌼🌹🌹😍🏵🏵♥♥♥🍀
عمه فروغعمه فروغ
5 خرداد 97 19:21
چه عکس های قشنگیمحبتچه عروسک نازیبوس
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
6 خرداد 97 9:05
خانم خوشگله
مامان پرنیامامان پرنیا
6 خرداد 97 15:19
خدا حفظش كنه دختر نازتون رو محبت
گروه هنری تینا
6 خرداد 97 22:04
وبلاگ طراحی کارت دعوت و تشکر با عکس و متن دلخواه شما با قیمت مناسب tinagroup.avablog.ir
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
7 خرداد 97 14:44
انشالله همیشه خوووووش باشینننن 😍😍