آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

مسافرکوچولو

۴۹ماهگی

1396/11/7 20:27
نویسنده : آیداکوچولو
701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
من آیدا کوچولو امروز ۴۹ ماهه شدم
من همه ی ماهگردام میرم و عکسای قشنگ می گیرم ولی این ماه از روز ۵ شنبه مریض شدم گلاب به روتون اسهال و استفراغ و خیلی بی حال امروزم همش بی حال بودم با وجودی که عاشق برف و بارونم و امروز از صبح گاهی برفی گاهی بارونی بوداصلا حال نداشتم که بیرون برم دیگه بعد از ظهر رفتم دکتر دکتر رفتن های من ماجرا داره من از دکتر رفتن خیلی میترسم حتی چهار بار نوبت چشم پزشکی مامان و بابام برام گرفتن رفتیم ولی من اینقدر جیغ وداد و گریه کردم که هنوز معاینه ی چشم نشدم ولی امروز خیلی آروم رفتم و اجازه دادم خانم دکتر معاینم کنه وجالبه که اصلا گریه زاری نکردم و این یه اتفاق خوب بود و مامانم تصمیم گرفت هفته ی اینده بازم نوبت چشم پزشکی بگیره و منو ببره
واما عکس ها یه عکس مال ظهره که بی حال افتاده بودم ودوسه تا هم مال قبل از دکتره که تو پارک روبروی مطب گرفتم و دو تاهم بعد از دکتر که دیگه شب بود و برف می اومد گرفتم و دوتاشم که دیگه سرحال تر شدم همین الان تو حیاط خونمون گرفتم
این بود ۴۹ ماهگی من
اولین عکس آیدای بی حال


عکسهای قبل از دکتر
😇

وعکس های بعد از دکتر
🤗

و عکس هائی که همین چند دقیقه پیش تو حیاط گرفتم وخدا رو شکر نسبت به طول روز خیلی سرحال ترم
🤗
پسندها (8)

نظرات (0)