آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۴۷ تا ۴۸ ماهگی

1396/10/1 16:47
نویسنده : آیداکوچولو
938 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم
این ماه من دختر بهونه گیر و یه کمی بد اخلاقی شدم که احتمالا تا حدیش اقتضای ورود به ۵ سالگیه یه بخشیش رو تاثیر محیط اطراف بوده مامان و بابا و داداشی خیلی باهام مدارا می کنن و همه دارن تلاش میکنن تا این دوره هم بگذره و من بشم همون آیدای بی همتا
این ماه یه سرماخوردگی شدید و بد گرفتم و کلی اذیت شدم وکلی طول کشید تا خوب شدم ؛تا تولدم چیزی نمونده و براش خیلی منتظرم هر روز در موردش صحبت می کنم و دیگه طاقتم رفته
واما عکس ها
اولین عکسا مربوط به یه روز که با سوگند رفتیم دل طبیعت گردش

😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍

ویه روز که رفتم بیرون و سحر رو هم با کالسکه بردم با خودم

وبازی دینگ دینگی

وبازی های من
بازی😍
بازی😍
بازی😍
بازی😍
ویه بار که موهای بابا رو شونه کردم و گیره زدم😆
من و بابا
😍
یه روز یه برف کوچولو اومد ومن صبحش با کمک بابا آدم برفی ساختم
آدم برفی
وعکس های شب یلدا
😍
😍
😍
😍
😍
😍😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
زبان احساس مرا تو عاشقانه کرده ای...
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرا
1 دی 96 18:34
یلداتون مبارک❤❤❤