آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از۴۵ تا ۴۶ ماهگی

1396/8/6 19:36
نویسنده : آیداکوچولو
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این ماه یه حادثه برای خاله اتفاق افتاد که خدا روشکر بخیر گذشت و من ومامانم یه چندروزی رفتیم خونه ی خاله اینا اونجا به من خوش گذشت هرچند باران درگیر درس و کلاس بود ولی بازی و شیطنتمون سرجاش بود خلاصه یه چند روز موندیم و بر گشتیم یه روزم رفتم باغ موزه ی کتاب
واما عکسها
اول عکسای من وباران ویه روزم که رایا اومد اونجا و با هم کلی بازی کردیم وعکس هم گرفتیم

😍
😍
😍
😍

این عکسا رو خاله زینب جون ازمن و باران گرفت و طراحی کرد

😍
😍

باران همش موهای منو شونه میکرد و گل وگیره میزد و کلا لباسای مختلف تنم میکرد و خلاصه فشن تایم داشتیم

وعکسای من در باغ موزه ی کتاب

😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍

وبازی کردنام تو خونه
😍
😍

کوچه ی خاله اینا کلی گربه داشت که هروقت می رفتیم بیرون باهاشون بازی می کردیم
😍
😍

این عکس رو مامانی روز جهانی کودک ازم گرفت

یه روزم رفتم تاب سر سره

وعکس با انگری بردها

واینم عکس روزی که از تهران برمی گشتیم
پسندها (4)

نظرات (1)

مامان نرگس
2 آذر 96 21:48
خیلی عکسهای قشنگی گرفتی آیدا جون.....همیشه شاد باشی عزیزم