آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۴۴تا۴۵ماهگی

1396/7/2 15:22
نویسنده : آیداکوچولو
748 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم
این ماه خیلی خوش گذشت بخش عمده ایش رو مسافرت بودم و پیش بارانی؛از صبح تا شب با بارانی انواع بازیها رو می کردیم تاب بازی خاله بازی کتاب می خوندیم و خلاصه همش با همدیگه بودیم و خیلی به من خوش گذشت یکی دوروزش سوگند هم بود با هم تئاتر رفتیم ومن بار اولم بود که می رفتم یه شب رفتیم دلفیناریوم برج میلاد که خیلی باحال بود پارک لی لی پوت رفتیم و دو روز هم رفتیم دماوند و دو سه روز هم رفتیم ویلای خاله اینا کلا خیلی خیلی به من خوش گذشت هر چند یه سرمای کوچولو هم خوردم؛وقتی برگشتیم خیلی دلتنگ باران بودم اینقدر که دو روز تب کردم
واما عکس ها
اولین عکسها وقتی سوگند هم بود و عکسهای تئاتر رفتن و بازی هامون

😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍

عکسهای دلفیناریوم
😍
😍
😍

عکسهای پارک لی لی پوت
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍

عکسهای ویلای خاله اینا
من و داداش وبارانی😍
😍
ویلا😍
ویلا😍
😍😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
عکسهای دماوند
دماوند😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍

یه روز باران لباس های سنتیش رو آورد و دوتایی پوشیدیم و عکس گرفتیم
😍
😍

اینجام با دایی علی عکس گرفتیم

وبازم من و بارانی
😍
😍

واین پروانه ی زیبا که می نشست روی صورت و موهای من و بارانی

واین عکس رو هم تو مسیر برگشت گرفتم

وعکس کادوها و سوغاتی هایی که خاله جون عزیز جون خاله زینب و زندایی شهلا برام گرفتن

هدیه و سوغات

 

پسندها (3)

نظرات (2)

محجوب بانو
3 مهر 96 2:28
سلام عزيز دلممممم انشالله هميشه سلامت باشي دختر خووووشكللل بوووووس😘😘😘😘
يکتا فايل
8 مهر 96 8:03
با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل www.yektafile.ir منتظرت در يکتا فايل هستم پک ويژه ماه محرم به علت فرا رسيدن ماه محرم يکتا فايل يک مجموعه را براي دوستان رايگان آماده کرده است