آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۴۳ تا ۴۴ ماهگی

1396/6/2 16:43
نویسنده : آیداکوچولو
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
من آیدای خیال پرداز و دوست داشتنی ومهربون و خوش اخلاق اومدم؛این ماه یه بازی باحال اختراع کردم از مامان وبابا وداداشی می خوام که چشماشون رو ببندن و بغلشون رو باز کنن و بعد میگم صبر کنید ببینید کدومتون رو انتخاب می کنم بعد می دوم و همیشه فقط میرم بغل مامانیم😉

هروقت می خوام برم گردش یا پارک قبل از رفتن میگم من حتمایه دوست خوب پیدا می کنم و جالبه که همیشه هم این اتفاق میفته و من همیشه یه دوست خوب پیدا میکنم

واتفاقات این ماه به روایت تصاویر
اولین عکسها مربوط به یه روز خوبه که با دوستامون رفتیم گردش از صبح رفتیم و تا عصر موندیم و حسابی با بچه ها بازی کردیم
من و آوا و دینا ورضا کوچولو وآبجی زهرا

ترنم گلی هم جاش حسابی خالی بود

😍

😍

😍

😍

😍

😍


یه روز دیگه هم با آوا اینا قرا گذاشتیم ورفتیم پارک وکلی خوش گذروندیم

😍

😍


یه روز خوب دیگه هم خودمون رفتیم دل طبیعت و رودخونه ی زیبا

😍

😍

😍


اون روز من یه دوست خوب پیدا کردم که اسمش سلوابود و اهل زاهدان بود و کلی با هم بازی کردیم

😍

😍

😍

😍


یه روز خوب خاله اینا اومدن و کلی از اومدنشون خوشحال شدیم و این لباس صورتی که تنمه کادوی خاله جونه

😍


وفردای همون روز رفتیم پارک وخوش گدروندیم رایا هم به ما ملحق شد

😍

😍

😍


یه شب رفتیم باغ رستوران و یه پیشی ناز اومده بود پیش تخت ما

😍


اینجا داشتم بازی می کردم وکتاب می خوندم

اینجام آماده شده بودم برم مهمونی

من وداداشیم

اینجام رفته بودم بام و خورشید رو تو دستام نگه داشته بودم

یه روزم رفتیم دریاچه و من و بابام قایق سوار سدیم

😍

😍


ویه بار دیگه عکس من در کانال نی نی وبلاگ قرار گرفت

😍این عکسام مال یه روزه که رفتم پارک با روشا خانم دوست شدم

من و روشا

😍

پارک

😍

پارک

😍

پارک

😍

 

پارک

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)