آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۴۰ تا ۴۱ ماهگی

1396/3/1 22:18
نویسنده : آیداکوچولو
1,874 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم؛از اون ماه تا این ماه اتفاق جدیدی نیفتاده همین که روز به روز دختر بهتر و گل تر و خانم تر وحرف گوش کن تری میشم فرشته

وعکس ها

اول عکس انتخاباتی من که توی کافه خبر قرارگرفت


ورای دادن من ومامانی


روز رای گیری رفتیم مدرسه ومن توی حیاط کلی با بچه ها بازی کردم



وچند عکس از گردش در اردیبهشت زیبا

اردیبهشت






















ومن وثنا وسوگند

ما سه نفر
یک سفر یک روزه خاله اینا اومدن پیشمون که خیلی خوش گذشت من وبارانی بازی کردیم و گردش رفتیم
من وبارانی

شقایق
آ




توی این عکس هم من وباران وخاله زینب وداداش عرفانم وشقایق ها هستیم


یه روز رفتیم خونه ی دایی بابام ومن کلی با نوه ی نازشون که اسمش نازنینه بازی کردم وبا هم عکس هم گرفتیم

من ونازنین

یه بار که از کول بابا می کشیدم بالا برم رو کابینت

شیطنت

ومن واسب دینگ دینگیم

اسب دینگ دینگی

دوروز قبل از نیمه ی شعبان گوشم نگین دار شد

این توگردنی پروانه رو مامان وبابا وداداش به مناسبت نگین دار شدن گوشم براه هدیه گرفتن

پروانه

این گلیم زیبای کودکانه واین لباس های زیبا رو خاله برام هدیه آوردن


هدیه

یه روز که رفته بودیم باغ رستوران

باغ رستوران

باغ رستوران

وبعدازظهر همون روز با دوستامون رفتیم پارک(ترنم دینا ومن)

من وترنم ودینا

من ورضا وترنممن وترنم

وعصرها که به گل هامون اب میدم(دمپایی هام رو هم مثل همیشه برعکس پوشیدم)

گل

 وبفرمایین یه چای خوش عطر وطعم میل کنید

چایی

پسندها (7)

نظرات (2)

هانیل
4 خرداد 96 11:32
ماشالا آیدا خانوم خوشگل با اجازه لینکت کنم تا همیشه بیام و عکس های نازت و ببینم
مامان فدیا
20 خرداد 96 12:46
افرین به شما دختر خوووب ادرینم با مامانش رفت و به اقای روحانی رای داد بقیه عکساتم عالیه و پر از بوی بهار