آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۳۹ تا ۴۰ ماهگی

1396/2/2 8:33
نویسنده : آیداکوچولو
1,430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم

واما این ماه من با دو تا موضوع مهم درگیر بودم یکی اینکه دایم به مامان وبابام میگم که برای من اتاق وتخت وکمد بخرید یعنی روزی چند بار تکرار می کنم و هی میگم سوگند اتاق داره رایا اتاق داره دینا اتاق داره باران اتاق داره و...‌برای من اتاق بخرید کمد بخرید !!!ویه موضوع دیگه اصرارم برای مهدکودک وپیش دبستانی ومدرسه وحتی دانشگاه رفتنه!دایم کیفم رو می ندازم پشتم و میگم می خوام برم مدرسه ...

همچنان بد غذا هستم از شیر بیزارم ولی انواع سبزیجات ومیوه رو با کمال میل می خورم کلا گیاه خوار وخام خوارم از پایان ۳ سالگی هر چی به سمت جلو میریم  آرامتر وحرف گوش کن تر میشم واز اون جایی که مامانی من خیلی اعصاب میزونی نداره این یه حسن بزرگ محسوب میشه

واما عکس ها

برای سومین بار برای من یه بسته ی پستی ارسال شد بسته رو داداش مسعود از تهران فرستاده بود که شامل چهار تا لباس قشنگ بوداین لباس ها رو از سفر ی که ایام عید به جنوب کشور داشتن برام سوغات گرفتن

بسته پستی

این ظرف غذا رو خاله پریسا بهم هدیه داد.ظرف غذا

این عروسک خوشگل رو آبجی سما بهم هدیه داد

عروسک

یه روز رفتم پیش عموجعفر که لباس نو پوشیده واسه عید

من وعموجعفر

من ودوستم دینا یه روزش خونه خودمونه یه روزش رفته بودیم با هم مهمونی

من ودینا

من ودینا

 از علاقمندی های من پاتوی کفش بزرگترها کردنه

پاتوکفش بزرگترا

یه بار که داشتم بازی می کردم وپیش سارا خوابیده بودم

بازی

یه روز که واسه مامانم رفته بودم خرید از سر کوچه البته همراه با بابایی

خرید

من ولاله های زیبای باغچه مون

آیداولاله

خاله بازی من وسوگند

خاله بازی

من وسوگندی در حال بازی توی حیاط

بازی

 ودرحال خوردن آش رشته(جاتون خالی)

آش رشته

من و سوگندوثنایه روز که رفته بودیم خونه ی خاله حدیث  

مهمونی

من ثنا

من وثنا

من وترنم دختر دایی کوچولوم

من وترنم

وآیدای چوپان

آیدای چوپان

من وبابا یی وشکوفه ها

من وبابایی

ودل طبیعت

بهار

بهار

من وداداشی در رستوران

رستوران

وآیدا سوار زرافه

زرافه سواری

یه روز رفته بودیم خونه دایی ومن وسوگند گفتیم تولد می خواییم ودایی آهنگ تولد گذاشت وخانم دایی هم برامون میز تولد یهویی درست کرد

تولد یهویی

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)