آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۳۸ تا ۳۹ ماهگی

1396/1/3 16:33
نویسنده : آیداکوچولو
1,180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این ماه من متین ترین خانوم ترین وعزیزترین دختر دنیا شدم اینو خودم نمی گم آ همه میگن

یکی از کارای این ماه من مورچه بازی بودش دائم با مورچه های تو خونه وحیاط مشغول بازیم  واصرار دارم همه رو بزارم پیش هم مورچه های تو خونه رو می برم می ندازم تو حیاط

واما عکس ها

اولین عکس سی دی بلاگم هستش که مامانی به نی نی وبلاگ سفارش داد وسی دی ۱۵۴ پست اول وبلاگم برام ارسال شد این طوری دیگه وبلاگم همیشگیه

سی دی بلاگ

این ماه تولد سوگندی بود که رفتیم جشن تولدش وخوش گذروندیم

تولدسوگندی

تولدسوگندی

وبعدازتولد که توی اتاقش بازی می کردیم با بادکنک ها

بازی

 وخونه تکونی

خونه تکونی

خونه تکونی

اینجا داشت رعد وبرق میزد من اومده بودم این گوشه پفیلا می خوردم

پفیلا

 یه روز با خاله فاطی ودینا رفتیم بیرون ودوتا کتاب خریدیم وتوی فروشگاه به شدت مشغول خوندن کتاب بودیم

من ودینا

ویه دوست جدید تو پاساژ پیدا کردیم.دوستان

طبق عادت همیشگیم هر چیزی که بخرم باید یکی دوشب پیشم بخوابه اینم اولین شب من وحلقه ی ورزشیم بودش

حلقه ورزشی

یکی از علاقمندی های من اینه که برم یه فروشگاه بزرگ وسوار چرخ بشم

چرخ

برای عید رفتم آتلیه عکس یادبودبگیرم که دیدم عمو فرشید یه عکسم رو روی دیوار زده یه عکس دیگم روهم به صورت پازل درست کردا اما هنوز نزده بودش به دیوار

پوستر

 وآیدا در آتلیه

آتلیه عید

من وبند وبساط عید

بساط عید

این لوگو وظرف غذا و کمد موزیکال رو ابجی هانیه برام هدیه آورد

اسباب بازی

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)