آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۳۷ تا ۳۸ ماهگی

1395/12/4 19:10
نویسنده : آیداکوچولو
1,152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اول ازخرید لباس عیدم بگم که امسال باسلیقه ی خودم یه لباس سبز خوشگل انتخاب کردم ومامان وبابام هم همون رو برام خریدن

سبز رنگ مورد علاقه ی منه از هر چیزی سبزش رو دوست دارم حتی پاستیلام رو هم اول سبزاش رو می خورم

این ماه مامان وبابام منو بردن برای بینایی سنجی مامانم چندروز در مورد این مساله با من حرف میزد ومنم همش می گفتم که میرم وگریه نمی کنم مامانم برام جایزه هم خرید که بعد از معاینه بهم بده ولی روزی که رفتیم یه گریه زاری اساسی راه انداختم بازم کار بینایی سنجیم انجام نشد مرکز بهداشت هم برای چکاب قد و وزن ۳ سالگی باید می رفتیم که رفتیم واونجام فقط گریه کردم ونذاشتم انجام بشه

قایم شدن سرگرمی مورد علاقمه بابا ومامان یا هر مهمونی که بیاد خونمون من قایم میشم وباید پیدام کنن این ماه دوباره خیلی بیشترازقبل بد غذا شدم قبلا توی حمام موقع شستن صورت وشامپوی سرم گریه می گردم ولی یه مدته که گریه نمی کنم وخودم هم میگم که بزرگ شدم وخانوم شدم ودیگه نباید گریه کنم تو حمام

خودم خودم کلمه ای که خیلی تکرارش می کنم واصرار دارم خودم همه کارام رو انجام بدم وچرا...برای هر اتفاقی ده ها چرا میسازم ومی پرسم 

وعکس ها

اول عکس من با #سلام در کانال نی نی وبلاگی ها

#سلام

آیدا وتوت فرنگی که دارن شعریه روز آقا خرگوشه می خونن

توت فرنگی وآیدا

وآیدای عشق دوربین وعکاسی

عکاس خانومی

یه روز که قایم شده بودم ومامانی پیدام کرد

قایم موشک

ومن در سبد خرید مادر جون فاطمه

سبدخرید

عکسای برفی رو تو پست قبل گذاشتیم این یکیو با کوپه ی برفای تو باغچه انداختم

برف

خاله بازی وچیدمان من وسوگندی

خاله بازی

اولین مشق نوشتن من

مشق

وبازم آیدا وعموجعفر

عموجعفروآیدا

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مائده جون
7 اسفند 95 18:44
چه خانوم کوچولوی نازی!به وب منم سر بزنید..