آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

مسافرکوچولو

۳۵ماهگی

1395/9/7 19:50
نویسنده : آیداکوچولو
7,644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من آیدا کوچولو امروز ۳۵ ماهه شدم ،بابائیم به مناسبت امروز مرخصی گرفته بود تا صبح بریم پارک وعکسای ماهگرد بگیریم ونهار بریم بیرون و بعدازظهرم بریم شهربازی سر پوشیده که من از دیشب سرما خوردم و برنامه کلا به هم خورد وامروز عصر که بهتر شدم تو خونه یه چند تا عکس گرفتم 

واینم عکسای آیدای ۳۵ ماهه ی سرماخورده

۳۵ ماهگی

 ۳۵ ماهگی

۳۵ماهگی

۳۵ماهگی

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ماماني گيتا جون
12 آذر 95 0:37
ان شاا... كه بهتر شدي عزيزم❤️
محجوب بانو
13 آذر 95 22:03
بابا باکلاس خانوم ماشالله چه ناز و بزرگ شدی, خاله جووونی
مامان نرگس
23 آذر 95 16:48
سلام ایداجونی خوبی؟ عزیزم 35 ماهگیت مبارک الان دارم شما رو دارم به فروزان معرفی میکنم که دوست عزیزشو بشناسه.... میگه: عزیزمممم ......... سلام ممنون خاله عزیزم فروزان