آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از 29 تا 30 ماهگی

1395/4/1 16:25
نویسنده : آیداکوچولو
2,505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ونماز وروزه هاتون قبول باشه لطفا توی این شب وروزهای عزیز برای ما هم دعا کنید

هرروز که می گذره خانوم تر ومستقل تر میشم همچنان یه مقدار بی ترمز وسر به هوام وکارای خطرناک انجام میدم وسواس شدم به لباسهام البته این وسواس شامل دست ووسیله دهن کردن وبه هر جائی مالیدن خودم وکروکثیف شدن نمیشه فقط دائم گیر میدم که شلوارم یا لباسم باید عوض بشه 

دوتا صفت"خوشدل ومرهبان"رو خیلی زیاد وبرای همه چیز به کار می برم حتی برای لواشک!!!

هرچهارتادندون آسیاب دومم کامل شدن یکیشون سمت راست پائین خیلی اذیتم کرد تا درومد الان 20 عدد مروارید زیبا دارم که باید خیلی مواظبشون باشم

آموزش رنگها همچنان بی نتیجه موند مامانیم کم کم به این نتیجه رسید که شاید در مورد من هنوز وقتش نشده ودیگه زیاد سخت نمی گیره هر چند دایم توی صحبتاش همه چیزو با رنگش میگه مثلا آسمون آبی خورشید زرد گل قرمز جوراب سفید و...

دائم میگم خودم خودم ،خودم بپوشم خودم درارم خودم غذا بخورم خودم برم و...توی خیابون اصلا به مامان وبابام دستم رو نمیدم به هر سکو یا پله ای برسم باید ازش بالا برم واز روش بیام پله هم که ببینم که باید حتما ازش بالا وپائین برم؛توی خیابون همه ی جاهائی که رفتیم رو یادمه؛ یادمه از کدوم عابربانک پول برداشت کردیم یادمه از کدوم مغازه پفیلا وپاستیل وبستنی خریدیم ، مسیر رفتن به اسب دینگ دینگی رو از نیمه ی راه به بعد بلدم مسیر خونمون رو از یه جائی به بعد دقیق بلدم کلا این چیزا خوب یادم می مونه.

وحالا عکس ها

اول عکس من واسب تک شاخم سر گرمی هرروز من اینه که برم سوارش بشم وخیلی هم دوستش دارم

من واسب نازم

ودوم اولین کارتونی که بهش علاقمند شدم من کارتون توپولوها رو خیلی دوست دارم واینم شیوه ی کارتون دیدن من

کارتون توپولوها

بعد از پایان امتحانات داداشیم یه روز با مهمونامون رفتیم پیک نیک با وجودی که خرداد بود ولی سرد بود دل طبیعت

گردش

گردش

گردش

گردش

درحال آش رشته خوردن جاتون خالی

گردش

من ودائی وسوگندی بادبادک هوا کردیم

گردش

گردش

من وسوگندی

گردش

من وبابائیم

گردش

من ویه نوارکاست قدیمی

نوستالژی

من بستنی دوست دارم

بستنی

 یه روز پارک بانوان

گردش

گردش

من ودینا

شهر بازی

شهربازی

 یه روز رفته بودیم خاله مریم دختر خاله ی بابائیم که واسه حامدپسرشون جشن گرفته بودن  مامان وبابای حامد براش یه دو چرخه هدیه گرفته بودن من دائم سوارش بودم البته کلی هم نانای کردم و کلی هم بادکنک بازی

دوچرخه

مهمونی

 قبلا دو بسته مداد رنگی داشتم که اصلا معلوم نشد چی شدن ایندفعه مامانیم برام یه دفتر نقاشی ویه مدادرنگی گرفت فقط دیگه بهم نمیده همین طوری، هروقت خودش وقت داشته باشه میاره ومن نقاشی می کشم وبعدش جمعش می کنه وداره همه ی تلاشش رو می کنه بلکه من رنگها یاد بگیرم

نقاشی

 یه مجسمه ی رفتگر هستش که من بهش میگم عمو جعفر هر وقت از کنارش ردبشیم بهش خسته نباشید میگم وبوسش می کنم ونازش می کنم

عموجعفر

وآیدا کوچولوی عکاس

آیداعکاس باشی

  وماجرای این عکس:این عکس روز 11 ماه رمضونه که باباجونم شب قبلش رو شب کار بود صبح که اومد با شنیدن صدای پاش بیدار شدم وپریدم بغلش بابائی هم همون جوری منو برد پارک وگردش وتاب وسرسره با وجودی که خیلی خسته بودلبخندازت یه دنیا ممنونم بابائی مهربونمقلب

تاب سرسر

وتابستان شاد وخوبی را برایتان آرزومندم

تقویم

پسندها (6)

نظرات (5)

سيسموني
1 تیر 95 23:12
خيلي جالب بود سايتتون خوبه به ما سربزتيد خوشحال ميشيم
مامان مهنا
2 تیر 95 3:15
سلام ایداجووونی ماهگردت مبارک عزیزم مهناهم ازرنگها فقط ابی رو بلده کم کم یادمیگیرید دخترای باهوش
مامان هانیه
2 تیر 95 16:14
ماهگردت مبارک باشه عروسک خالهماشاالله چقدر خانوم و ناز شدی،عکسات خیلی خوشگله
مامانی گیتا جون
5 تیر 95 10:07
خانم خانما بپا نری تو تلویزیون چقدر خوبه مامانی و بابای مهربون اینقدر به تفریح شما اهمیت میدن دستشون درد نکنه
بابای ملیسا خانم ناناز
7 تیر 95 16:17
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، این حقیر : بابای ملیسا خانم ناز و خوشگل ، وبلاگ دخترم رو با عکسهای سفر به شمال و شهر بازی به روز کردم . خیلی خوشحال می شیم با تشریف فرمائی خودتون مزین کنید و کلبه مجازی دخترم رو با گذاشتن یک نظر و یادگاری جلوه زیبای ماندگار بدید. منتظر شما هستیم.