آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

مسافرکوچولو

28 ماهگی وبای بای پوشک

1395/2/7 20:54
نویسنده : آیداکوچولو
9,123 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام من آیدا کوچولو امروز 28 ماهه شدم رفتم گردش وبرای اولین بار سوار چرخ وفلک شدملبخند

28ماهگی

28ماهگی

28ماهکی

28ماهگی

28ماهگی

یه اتفاق خوب ومهم هم همزمان با 28 ماهگیم افتاد من با پوشک خداحافظی کردم

روز شنبه عصر رفتیم یه دستشوئی کوچولو خریدیم ومامانیم دیگه پوشکم نکرد وازم خواست که توی دستشوئیم جیش کنم ومن به راحتی پدیرفتم از موقع نوزادیم هیچوقت شبها جیس نمی کردم برای شب که خیال مامانم از خیلی قبل تر راحت بود روز هم که حل شد وماجرای همراهی 28 ماهه ی من ومولفیکس به پایان رسید مامانیم 28 ماهگی رو انتخاب کرد تا هم هوا گرمتر بشه وهم با گرفته شدنم از شیر فاصله بیفته واینکه از نظر علمی اعصاب مثانه در 28 ماهگی به تکامل می رسند 

خوب دیگه از این مرحله هم شکر خدا به سلامتی گذشتمفرشتهفرشته

وامروز یه کیک کوچولو به هردو مناسبت گرفتیم

اینم کیکم

کیک

خودم وکیکم

جشنخودم وکیکم

من وسوگند شمع رو فوت کردیم

فوت

هدیه هام که مامانی وبابائی وداداشی خونه سازی گرفتن سوگندی شرت وجوجه وعزیزجونم وجه نقد

خونه سازی

هدیه

اولین شب وقتی رو دستشوئیم نشستم البته با پتو

اولین شب

البته عروسکام هم استفاده می کنن

عروسکام

 باقی مانده از آخرین بسته مولفیکس که انداختم هوا

بای بای پوشک

 آخرین پوشک

پسندها (13)

نظرات (9)

مامان هانیه
9 اردیبهشت 95 15:51
افرین به این دخمل باهوش و زرنگ بای بای پوشکت مبارک عسلی
مامان فدیا
11 اردیبهشت 95 13:48
واااااای خوش بحال مامانی که شما از اول شبا جیش نمیکردی اما ادرین شبا تقریبا یک لیتر رو جیش میکنه که پوشکش صبح که بلند میشه انقدر سنگینه
مامان ساناز
15 اردیبهشت 95 11:27
خب به سلامتی این مرحله هم با موفقیت به سرانجام رسید... تبریک می گم... افرین به این دخمل با هوش
مامان جونم
17 اردیبهشت 95 16:16
سلام خدا حفظش کند راحت شدید دختری جیشش را میگه
ترنم
20 اردیبهشت 95 9:09
لام آیدا جونی بسلامتی که پوشک رو کنار گذاشتی 28 ماهگیت هم مبارک عزیزم منم میخوام امیر مهدی رو از شیر بگیرم امیدوارم سخت نباشه کلی استرس دارم
مامان زهره
22 اردیبهشت 95 9:13
سلام. من اولین باره که به وبلاگ آیدا جون میام. ماشالله هزار ماشالله چقدر نازه این دختر . خیلی خوبه که از پوشک گرفتینش. منم پسرم دقیقا با آیدا کوچولو هم سن هست. خیلی دلم میخواد از پوشک بگیرمش اون هم شب ها خیس نمیکنه اما روزها خودش و خیس میکنه دستشویی هم خیلی وقته گرفتم اما . راستی عکسی که پست اصلی وبلاگ هست و آیدا کوچولو لباس قرمز پوشیده واقعا نازه من که و ان یکاد خوندم براش. خدا نگهدارش باشه ان شالله. دوست داشتی به وبلاگ نینی های منم بیاید. و اگه موافقید با هم تبادل لینک کنیم.
مامان مهنا
23 اردیبهشت 95 2:14
سلام ایدای نازم ماهگردت مبارک ماشالله خانم شدی دیگه همه جوره مستقل شدی افرین میبوسمت عسلم
محجوب بانو
23 اردیبهشت 95 16:04
به به 28ماهگیت مبارک عزیز خاله انشالله 120ساله بشی به به چه خوش گذشته بهت انشالله همیشه به خوشی باشی گلم هدیه هات هم خیلی خوشکلن مبارکت باشه گلم
سیما
19 خرداد 95 13:30
آیدا جون پیش آزین هم بیا تا باهم دیگه دوست بشین