آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو

جشن تولد 2 سالگی من

1394/10/4 17:08
نویسنده : آیداکوچولو
9,257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

روز5شنبه سوم دی ماه جشن تولدم برگزار شد مهمونی تقریبا کوچیکی بود

مادربزرگام بودن ومادربزرگ بابائیم خاله جونم وبارانی اومده بودن ولی عرفانی وعمو نیومدن دائی علی اینا کلا نیومدن دائی حسن اینا بودن به اتفاق مامان خانوم دائیم ودوتا از دوستان خانوادگیمون خاله پریسا وخاله معصوم ایناوبانو خانوم که همه ی زحمت ها رو کشید

نهار با غذای ساده (الویه وکوکوی سیب زمینی)برگزار شد وعصر هم جشن تولدم توی خونه گرفته شد وبرای شام هم رفتیم رستوران شقایق

ازوقتی کیکم اومد تا زمانی که روی میز بود من فقط مشغول انگشت زدن بهش بودم وکیک می خوردم اینقدر که پشت کیکم رو منهدم کردم

یعنی دریغ از یه عکس درست درمون!

یه لباس صورتی خاله تابستون برام هدیه گرفته بود که من قرار بود اون لباس رو بپوشم حتی بخشی از عکس های آتلیه 1 سالگیم رو هم با همون لباس گرفتم ولی وقتی برای تولدم اومد یه لباس گلبهی خوشگل واسم هدیه اورده بود که برنامه عوض شد واون لباس رو پوشیدم مامانیم یه گردنبند مروارید برام گرفته بود که تولدم بپوشم که روز تولدم هر چی گشت پیداش نکرد که نکرد

از صبح روز تولدم همش می گفتم امروز تبلد منه وهی این جمله به دفعات تکرار میشد

اینم عکسها

کارت دعوت تولدم

لباس وتل وجوراب وپابندای تولدم

لباسم

خوش آمد گوئی

خوش امد گویی

ریسه ی عکسها از تولد تا دوسالگیم

ریسه عکسام

 ریسه ی عکس

 ریسه ی عکس

اینجا حمام کردم ودارم با بابائیم باد کنک باد میکنمتزیین کردن

وتزئینات

تزیینات

این لیوانا رو که عکس واسم بچه ها روش چاپ شده بود با یه عروسک کیتی کوچولو به عنوان یادبود به بچه ها هدیه دادم

گیفت

سبد هدایا وگیفت ها

سبدکادو وبادبود

دخترخانوم ها قبل از ظهر

دختر خانوم ها

نهار تولد

نهار

میزمیوه وتنقلات

میزتنقلات

کیک کیتی تولدم

 کیک تولدم

خودم وکیکم

تولد 2 سالگی

من وکیکم

2

 

من وکیکم

من وکیکم

من وکیکم

تولدم

2سالگیم

تولدم

تولدم

امسال خودم شمعم رو فوت کردم

شمع 2 سالگی

فوت

وهمه برام دست زدند

j,gnll

اینجا مامانی وبابائی دارن بوسم می کنن که چون مامانی روسری نداشت سانسورشد

 

ومن وداداشیم ومامان جون فاطمه

من وآبجی هام

2سالگیم

تولدم

مراسم معروف انگشت زنی به کیک

من ومامان جون فاطمه ام

تولدم

من وآبجی هام وخاله جونم ومامان جون اخترم

تولدم

تولدم

من وخانوم دائی ومامان خانوم دائی

تولدم

خاله پریسا وخاله معصوم وزهرا جون

تولدمم

من وبابائیم

تولدم

من وخاله بانو

تولدم

من ودائی وخانوم دائیم

تولدم

وبه همراه خاله جون در حال بریدن کیک

تولدم

وعکس از قسمت منهدم شده ی کیکمخندونک

انهدام کیک

وشب توی رستوران که خاله جون داره بهم دوغ میده

رستوران

هدایای پوشیدنی

هدیه

هدایای نقدی

هدایای نقدی

طلاها

طلاها

کلبه وجعبه موزیکال

هدیه

ویه جشن کوچولوی 4 نفری هم امروز یعنی 7دی ماه روزی که من 2 ساله شدم گرفتیم

واینم کیک آدم برفی من که دختر زمستونم

2سالگی

2سالگی

2سالگی

من و داداشی وبابائیم

2سالگی

2سالگی

وفوت شمع 2 سالگی

وکادوی امروزم یه جعبه موزیکال کیتییه وبلوز ویه استیکر کیتی

سن شمار وبلاگم روز تولدم

من در جمع متولدین امروز نی نی وبلاگ

واما هدایا مامان جون فاطمه 150 تومن مامان جون اختر 250 تومن خاله جون دو تا النگوی طلا داداش امیدم توگردنی کیتی وکلبه ی بازی دایی حسن وخانوم دایی 100 تومن مامانی وباباییم گوشواره وتوگردنی کیتی باران جون کفش سوگند جون جعبه موزیکال وبالن پرنسسی وگیره سراقدس خانوم 25 تومن وجوراب خاله پریسا وعمومحمد وزهرا جون سوییشرت وشلوار خاله معصوم وعمو محمد وسبحان جون 50 تومن وست گردنبند ودستبند وگیره ی بدل بانو خانوم شلوار توکرک ودوتا هدیه هم گرفتم که تشریف نداشتن ولی هدیه فرستادن خاله فاطی ودینا جون بلوز کاموا وعمه اشرف بلوز

دست همگی درد نکنه امیدوارم زندگیشون سرشار از اتفاق های خوب وشاد باشه وما توی شادی هاشون شرکت کنیم ومحبت هاشون رو جبران کنیم

وآیدا در تولد یکسالگی

تولد1سالگی

 

پسندها (18)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان عفیفه
7 دی 94 23:24
تولدت مبارک آیداخانومی ان شاءالله عمربابرکت داشته باشی
مامان مبینا
8 دی 94 0:17
خاله جون تولدت مبااااااااااااااااااااااارک ایشالله ک همیشه سلامت باشی گلم
مامان مهنا
8 دی 94 2:01
تولدت مبارک ایداجونم چه کادوهای خوشگلی دست همگی دردنکنه
مامان هانیه
8 دی 94 11:22
ای جاااااااااانم تولدت مبارک باشه فرشته کوچوولو 100 سال به این سال ها عزیزم دست مامانی هم درد نکنه با این همه زحمت 1000 تا بووووووووووس برای فرشته کوچولوی نازمون
مامان مینو
8 دی 94 21:12
تولدت مبارک عزیزدلم چقدر جالب که فاطمه من هم کلاه کیتی به سر داشت و از همون چادرهای کوچولو هدیه گرفت
ترنم
9 دی 94 7:54
تولدت مبارک آیدا جون کادوی من هم هزار گل رز
آیداکوچولو
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم و هزاران تشکر برای شما
مامانی گیتا جون
9 دی 94 13:44
تولدت مبارک ایدا جون
مامان نرگس
9 دی 94 19:29
تولد تولد تولدت مبارک انشاله همیشه شاد باشی عروسک خوشگل خیلی ماه شدی توی روز تولدت ایدا جونم
من
14 دی 94 0:54
مسافر کوچولو تولدت مبارک ایشالا صدو بیست ساله شی
من
14 دی 94 0:55
ایدا خانوم کوچولو تولدت مبارک
مامان راضیه
15 دی 94 10:45
عزیز دل خاله راضیه سلام تولدت مبارک عزیزم انشالا 1000 سال که نه 120 هزار ساله بشی عزیزم...راستی ممنون بابت رای دادن به معصومه جونم
مامان دینا
16 دی 94 14:58
دست مامان گلش درد نکنه...ان شاءالله هزار ساله شی ...عالی بود
مامان ساناز
19 دی 94 14:32
تولد تولد تولدت مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعها رو فوت کن که 100 سال زنده باشی لبت شاد و دلت خوش
مامانی و بابایی
26 دی 94 16:55
مبارک باشه خوشکل خانم ایشاالله عروسیش
محجوب بانو
26 دی 94 18:55
سلام عزیزم تولدت مبارکانشالله 120 بشی ما با کمال افتخارلینکتون کردیم و منتظر لینک شدن توسط شما هستیم
فاطمه مامان
27 دی 94 18:35
تولدت مبارک خوش اومدی ستاره اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره